Alla inlägg den 26 mars 2011

Av josefin nordell - 26 mars 2011 22:26

Hello:*

Ja som ni ser är Earth Tour slut och nu får alla tända sina lampor mmm....

Igentilgen slutade det halv 10 men det gör inget om jag säger det nu.

 

Nu kommer videon och jag kommer skämmas helt toltat:) Hahha jag var lite konstig då, eller hade humor.

 


 

-Josefin Ida Nordell-

Av josefin nordell - 26 mars 2011 20:28

Heejj:*

Nu är som sakt Earth Hour igång och alla i hela världen ska släcka/stänga av datorer, lampor och tv allt som går på ström.

 

Visst ska jag göra det också men inte datron i alla fall, har inget annat att göra så.

 

Videon kommer lite senare!!

  

-Josefin Ida Nordell-

Av josefin nordell - 26 mars 2011 15:11

Hello:*

För några minuter sen var jag ute och tog lite kort, så jag tänkte vissa dom sen.

Men senare tänkte jag prova ett smak prov på min första video med bilder och en spelande video.

 

Foto: Jag Kamera: Nikon D200

  

 

   

    

-Josefin Ida Nordell-

Av josefin nordell - 26 mars 2011 14:30

Heejj:*

Hur många skriver på bloggen om Sommar blir jag helt galen och vill bara resa nu till mallorca och bara sola och bada.

 

Nu är jag faktikst less på all snö, nu ska det vara vår snart sen sommar!

 

 

   

 

-Josefin Ida Nordell-

Av josefin nordell - 26 mars 2011 12:27

Hello:*

Har hittat en jätte bra Kamera med 16.0 Mpix med jätte bra bild, jag tror att jag måste säga till pappa att jag vill ha en sån Panasonic Lumix DMC-GH2.

 

Det fanns att man kunde se test bilder också, så här får ni se en av dom

Vad tycker ni? Blir det ett bra val?

 

-Josefin Ida Nordell-

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Translate my blog

Omröstning

Vad tycker ni om att jag har bytt blogg till blogg.se?
 Bra, för den är mycket bättre på blogg.se
 dåligt
 sådär
 du kunde ha stannat kvar här
 bra
 ganska bra

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Mina bilder

   

sök i min blogg

Senaste inläggen

Min Musik

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Blogg Värde

Tjäna Pengar


Ovido - Quiz & Flashcards