Alla inlägg den 25 mars 2011

Av josefin nordell - 25 mars 2011 23:51

   Justin Bieber is gay? He has a girlfriend.
Justin Bieber is a crap singer? Usher and Justin Timberlake were fighting over him.
Justin Bieber is ugly? MILLIONS of girls think he is the hottest guy in the world.
Justin Bieber is weak? He broke his foot ON STAGE and carried on singing!!
Justin Bieber is a girl? Girl's voices cant brake, and Justin's voice has.

 

Om Justin:

Född: 1 mars 1994 i canada

Familj: hans mamma: Pattie Mattle hans pappa: jermy bieber hans syskon: Jaxon och Jazmyn

Favorit Färg: Lila

 
♥ har sagt att hans mamma kör bil dåligt?
♥ är rädd för att hans fans kommer att glömma bort honom efter några år?
♥ vill ha en tjej som kan förstå hans upptagna schema, hans fans och hans musikkärriär?
♥ vill ha en tjej som är lika romantisk som han själv är?
♥ säger att han blev attackerad av en orangutang i Afrika när folk frågar honom hur han bröt sin fot?
♥ känner sig ensam när han tittar på romantiska filmer?
♥ en gång twittrade; "What should I dream about?" men raderade det 5 minuter senare för att han fick för perviga svar? haha xD
♥ kallar sin mamma "sexy" eller "Patricia" när han försöker få hennes uppmärksamhet?
♥ vill ha med 25 lyckliga fantjejer på sitt 17-års party?


Justin kan:

Beatboxing

Rappa

Dansa

Spela panio

Spela Trumpet

Spela Trumor

Sjunga

Spela Baskett

 


 

Justin dansar vid: 1:20


-Josefin Ida Nordell-

Av josefin nordell - 25 mars 2011 23:46

Hejj:*

Har varit med Emma o Malin resten av kvällen var rätt trött då, men inte nu längre, konstigt eller vad?

 

Hoppas att ni har det haft lika bra som jag. I nästa inlägg tänkte jag tala ut och skriva ut så jag blir bättre på humör.

 

-Josefin Ida Nordell-

Av josefin nordell - 25 mars 2011 19:23

Hello:*

Just nu så har jag presis ätit klart, min favorti mat helt enkelt:)

 

Det blev Grillad kött med pommes frites mums säger jag bara. Nu har jag fått min bild sickad från Emil så nu äntilgen kan jag vissa den bilden.

 

Jag:

 

Vad tycker ni om bilden?

 

-Josefin Ida Nordell-

Av josefin nordell - 25 mars 2011 16:49

Hejj:*

Kom hem för några minuter sen, har haft en riktig rolig skoldag och jobbig, det roliga är att Emil hade med sin System kamera till skolan och då medans tog han bilder på mig, riktiga fina blev dom.

 

Jag kommer såklart vissa för er men inte nu för jag måste ha bilderna först:)

 

 Dagens Fika innehåller:

  • Macka med smält ost och pizza krydda, as gott:)
  • Bulle

 

 

 

-Josefin Ida Nordell-

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Translate my blog

Omröstning

Vad tycker ni om att jag har bytt blogg till blogg.se?
 Bra, för den är mycket bättre på blogg.se
 dåligt
 sådär
 du kunde ha stannat kvar här
 bra
 ganska bra

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Mina bilder

   

sök i min blogg

Senaste inläggen

Min Musik

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Blogg Värde

Tjäna Pengar


Ovido - Quiz & Flashcards