Alla inlägg under april 2011

Av josefin nordell - 30 april 2011 16:02

Hello:*

Det är en sak jag stör mig så mycket på. Nu hoppas jag att hela min klass läser detta. Den saken jag stör mig på är att killar och haters kallar justin bög,bäver mm... till och med säger ni att han är ful och han suger.

Jag säger bara en sak skaffa er ett liv och bryr er inte. Ni är bara löliga alla som säger så.

 

  • Justin har många vänner men han älskar sina bästa vänner. Det är Christian, Chaz och Ryan
  • Hans liv är sin flickvän Selena Gomez
  • Han älskar sitt liv, musik och tjejer
  • Han säger att svenska tjejer är snygga
  • Han föddes 1 mars 1994 i strandford, kanada

Kan alla killar hålla sig borta och sluta säga det. Tänk om jag skulle säga så till er alla killar? hur skulle ni känna då? Presis samma sak. Så sluta TACK!

 

Se på denna video alla haters:


Och denna video:

 

-Josefin Ida Nordell-


Av josefin nordell - 30 april 2011 15:38

Heej:*

För några timmar sen kom mamma och Matilda hem från stan och fick med hem ett par skor till mig. Dom skorna såg jag i tidningen.

 

    

Visst är dom snygga?<33:*

 

-Josefin Ida Nordell-

Av josefin nordell - 30 april 2011 15:00

Heej:*

Idag är det som sakt valborg, gud vad jag har längtat efter den här dagen och nu är det äntilgen här.

 

Det kommer inte bli mycket uppradering på bloggen idag som ni kanske redan vet. Vi var och kollade på mopeden det gick bra och så. Men ett problem är att mopeden går inte som att starta ibland. Och vi ska ringa i morgon och kolla om dom har fått igång den annars kan vi inte köpa den. Så jag får hoppas att den går igång.

 

   

-Josefin Ida Nordell-

Av josefin nordell - 29 april 2011 23:23

Heej:*

Det här är sista inlägget för ikväll, och nu måste jag ärligt talat gå och lägga mig. För jag är super trött just nu och kan somna när jag skriver på bloggen när som helst.

 

Mopeden är kvar som tur var. och vi ska kolla på den i morgon kl 11.00 spännande. Jag ska också få den kanske. Det bästa av allt är att jag behöver inte göra moppe prov, för det är bara 95 som måste göra det.

 

Vet ni vad jag såg idag? jo en kille på 24 eller 30år hade på sig en justin bieber tröja. Det stogd justin bieber på hela tröjan. Fett bra av han att han gillar också justin för det är inte fel att killar gillar justin också.

 

-Josefin Ida Nordell-

Av josefin nordell - 29 april 2011 16:44

Heej:*

Har ganska nyss kommit hem från skolan, igår kollade jag efter en moped klass 2. Och jag har hittat en som jag vill gärna ha. Måste säga till mamma att ringa till hon som har mopeden och säga att jag interserad av den.

 

Hoppas att den är kvar! I morgon är det valborg som gäller och jag kommer spendra den med Emma o Malin grymt roligt. Vi ska äta tacos, efterrätt titta på brasan och äta massor gott. Föreldrar fritt kommer vi ha också :)

 

Denna ska jag ha!:)

  

Ägaren fick mopeden i Augusti 2010. Håll tummarna för mig att den finns kvar:)

 

-Josefin Ida Nordell-

Av josefin nordell - 28 april 2011 19:45

Heej:*

Hur har eran dag varit? för mig så har den varit helt toppen! Sista av dagen hade vi gympa och det var inte hel klass heller. Jag och Yuwathida vi körde Badminton och mjuk tennis tror att det hette.

 

När vi skulle hem så fick jag åka med Yuwathida på moppen, hon körde såklart för jag har inte gjort provet innan man får köra moppe. Gymt roligt var det att åka. Juste sen var jag tillbaka till skolan för att ha utväklingssamtal.

 

  Hade ingen annan bild!

 

-Josefin Ida Nordell-

Av josefin nordell - 27 april 2011 19:49

Heej:*

Nu kanske ni vet så har jag inte tid för bloggen idag för nu snart måste jag plugga det sista tills i morgon.

Nu på torsdag har jag utväklingssamtal men ska ändå fara hem först sen till skolan igen.

 

Så jag hoppas att ni förstår, på fredag blir det bra uppradering jag lovar. Och jag älskar alla er blogg läsare. Jag är verkligen glad för jag har haft 10 läsare och inte skrivit något. Idag var jag också hos tandläkaren, tur att jag hade inga hål:)

 

Flo Rida-Culb Can't Handle Me ft. David Guetta

 

-Josefin Ida Nordell-

Av josefin nordell - 26 april 2011 19:07

Jag hoppas att någon kan läsa den lilla texten!!

 

   -Josefin Ida Nordell-

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Translate my blog

Omröstning

Vad tycker ni om att jag har bytt blogg till blogg.se?
 Bra, för den är mycket bättre på blogg.se
 dåligt
 sådär
 du kunde ha stannat kvar här
 bra
 ganska bra

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Mina bilder

   

sök i min blogg

Senaste inläggen

Min Musik

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Blogg Värde

Tjäna Pengar


Ovido - Quiz & Flashcards