Alla inlägg den 22 mars 2011

Av josefin nordell - 22 mars 2011 17:07

Hejj:*

För några dagar sedan tittade jag på en söt tjej som sjungde Born This Way, hon hade verkligen talanger.

 

Nu tittade jag på sigrids blogg där hon la upp en klipp, och det var såklart samma tjej.

 

Maria Lourdes Aragonien (född 17 juli 2000) är en filippinsk-kanadensisk sångare från Winnipeg, Manitoba. Och är ett stort fan av Lady Gaga läs mer om henne här: http://en.wikipedia.org/wiki/Maria_Aragon 

 

Titta på alla hennes klipp här nedan:

http://www.youtube.com/user/rojuanearagon#p/a/f/2/lPWS6NuykeM

 

Här gör hon duett med Lady Gaga

 

-Josefin Ida Nordell-


Av josefin nordell - 22 mars 2011 14:54

Heejj:*

Nu äntilgen är videon klar hållde på med den typ i 3 min eller mer.

 

Jag kan säga att jag har gjort en video om Justin och Selena, för dom är ihop och är så fint par, tycker väldigt synd om Selena som får hot brev av Justins fans.

 

Stöd Jelena

 


Vad tycker ni??

 

-Josefin Ida Nordell-

Av josefin nordell - 22 mars 2011 13:18

Heej:*

Är hemma idag me också har inte något att skriva när man sjuk, men i morgon blir det skola som vanligt igen.

 

Håller på med en Video just nu som kan ta lite tid så ni få vänta på den medans ni kan få två bilder att titta på, och säger inte vilka som ska vara med. För det ska bli en överraskning.

 

Som ni inte kanske vet så har Nea kilppt sig för några veckor sedan, så här får ni se resultatet.....

 

Före:

Efter:

  

Vad tycker ni hon passar bäst i?? Kort eller långt hår?

 

-Josefin Ida Nordell-

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Translate my blog

Omröstning

Vad tycker ni om att jag har bytt blogg till blogg.se?
 Bra, för den är mycket bättre på blogg.se
 dåligt
 sådär
 du kunde ha stannat kvar här
 bra
 ganska bra

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Mina bilder

   

sök i min blogg

Senaste inläggen

Min Musik

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Blogg Värde

Tjäna Pengar


Ovido - Quiz & Flashcards