Direktlänk till inlägg 23 juni 2011

Torsdag

Av josefin nordell - 23 juni 2011 12:30

Hejjj:*

Tog nyss lite lunch till mig som blev skinksås och pasta, mums!

Men just nu så är jag ingen sugen på det jag har tagit. Jag tror att jag går och hämtar en macka senare.

 

Varför ska det regna idag och i morgon? det är jö midsommar och då vill man inte ha regn. Jag hoppas att det blir bättre nästa vecka.

 

Bild i repris:

 

-Josefin Ida Nordell-

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av josefin nordell - 2 mars 2015 01:24


Besök gärna min Ariana Grande blogg: http://arianagrandessweden.blogg.se/, klicka HÄR för att komma direkt till den.     ...

Av josefin nordell - 29 juni 2011 14:49

Heej:* Nu har jag bytt blogg till blogg.se och kommer skriva där än så länge. Och den heter www.josefinnordell.blogg.se kolla in där:)   Jag kommer fortfarande ha kvar den här bloggen som minne föralltid:) i ett år har jag haft min underbara bl...

Av josefin nordell - 28 juni 2011 16:18

Heej:* Som ni ser tar jag en paus för bloggen och jag kommer bestämma mig om jag ska börja blogga på blogg.se   Men då måste någon fixa en gratis design till mig.   Selena Gomez & The Scene - Love You Like A Love Song   -Josefin Id...

Av josefin nordell - 28 juni 2011 12:45


Heej och godmorgon:* Man kanske inte kan säga godmorgon just nu! Eller??   I alla fall så vet jag inte vad jag ska skriva om fortfarande. Har ni några bra tips? vad jag ska skriva om? så kan ni i alla fall kommentera.   Får se vad jag hitt...

Av josefin nordell - 27 juni 2011 21:26

Heej:* Ett par sommar bilder som jag tog för ett tag sedan kommer ni få se här nedan:                -Josefin Ida Nordell- ...

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Translate my blog

Omröstning

Vad tycker ni om att jag har bytt blogg till blogg.se?
 Bra, för den är mycket bättre på blogg.se
 dåligt
 sådär
 du kunde ha stannat kvar här
 bra
 ganska bra

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Mina bilder

   

sök i min blogg

Senaste inläggen

Min Musik

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Blogg Värde

Tjäna Pengar


Skapa flashcards