Alla inlägg under mars 2011

Av josefin nordell - 31 mars 2011 22:04

Heej:*

Inte så värst bra bloggning idag, men var så trött så jag orkade inte. I morgon uppdatera jag mer, änilgen är det fredag igen. Gud vad skönt!!

 

Nu ska jag sova, och sovgott på er också!

 

 

-Josefin Ida Nordell-

Av josefin nordell - 31 mars 2011 20:08


-Josefin Ida Nordell-

Av josefin nordell - 31 mars 2011 18:06

Hejj:*

Idag märkte jag att jag kunde inte komma in på facebook, det står

Kontot ej tillgängligt

Ditt konto är inte tillgängligt för tillfället på grund av webbplatsunderhåll. Det bör vara tillgängligt igen inom några timmar. Vi beklagar eventuella problem som detta orsakar.


Är någon av mina läsare duktig på det här? Tänk om jag inte kommer in i morgon heller, vad ska jag göra då??

 

-Josefin Ida Nordell-

Av josefin nordell - 30 mars 2011 19:42

Hejj:*

Nu är jag riktigt less på justin, allså han ska komma till Danmark på fredag och ha konsert.

Jag blir bara arg för han dissar hela sverige:( och så istället till Danmark. Jag kommer inte såklart åka ditt:( för att jag väntar tills han kommer hit. Jag vill bara se han och träffa han på riktigt.  Alla pratar om det att några ska åka jag blir avis.

 

Jag vill träffa han, jag måste men det känns som jag kommer aldrig träffa honom någonsin i mitt liv. Never Say Never!!

 

 

 

Justin you are my angel <3 you have always been on my side, when I hear your voice I shudder, when you laughed, I am warm inside, I love you<3

 

Jag vet inte vad jag ska säga mer, men jag hoppas att du och Selena har det bra och är lyckliga tillsammans. Har bara lust att skriva så

 

-Josefin Ida Nordell-

Av josefin nordell - 30 mars 2011 18:09

Heej:*

Nu blir det ganska mkt inlägg idag och det är bra. För jag har inte uppraderat bloggen så mycket.

 

Äntilgen säger jag bara för nu närmar sig våren snart, vill ha sommar säger det hela tiden. Nästa inlägg kommer jag bara skriva av mig. Jag är väldigt leddsen över det, när jag hör och tänker.

 

 

-Josefin Ida Nordell-

 

Av josefin nordell - 30 mars 2011 16:26

Hello:*

Skrev lite fel i förra inlägget tänkte inte på det var nog så trött. Tack för ni så kommenterade och sa åt mig.

 

Men i alla fall har jag nu ett favorit par i skor, jag köpte dom på stan

(Sko punkten) är perfekt i detta vår vädret för dom är ganska varm och bekvämma att gå i. Inte specillet om man har gått länge i dom för då får jag bara ont i fötterna.

 

  

Smutsiga värre!!

 

-Josefin Ida Nordell-

 

Av josefin nordell - 30 mars 2011 14:29

Heejj:*

Ni som inte har kanske ätit ostmacka med smält ost och Pizza krydda på. Tänkte jag förklara steg för steg, men det är inte svårt som det ser ut:)

 

Så börja med att ta fram:

 

  • Ost
  • Pizza Krydda
  • En polar bröd macka

Börja med att hyvla osten med skivor, som man brukar göra. Lägg ut alla ost skivor på mackan, sen in i mikron 30 min eller lägre. När den är klar ta ut den och lägga på Pizza Kryddan på osten.

 

Klart!!

 

Så här ser den ut:

  

 

   

 

-Josefin Ida Nordell- 

Av josefin nordell - 30 mars 2011 11:38

Hello:*

Just nu är jag i skolan och har rast, så varför inte skriva på bloggen medans?

 

Slutar rätt så tidigt idag, ungefär vid 13.10 så det blir några inlägg när jag kommer hem kanske blir det min Oufit eller vissa mina favorit skor som någon röstade.

 

Love<3

 

-Josefin Ida Nordell-

 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Translate my blog

Omröstning

Vad tycker ni om att jag har bytt blogg till blogg.se?
 Bra, för den är mycket bättre på blogg.se
 dåligt
 sådär
 du kunde ha stannat kvar här
 bra
 ganska bra

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Mina bilder

   

sök i min blogg

Senaste inläggen

Min Musik

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Blogg Värde

Tjäna Pengar


Ovido - Quiz & Flashcards