Alla inlägg den 7 mars 2011

Av josefin nordell - 7 mars 2011 23:52

Hello:*

På sommarlovet kommer jag att få sommarjobba hos dom på länsförsäkringar allså på min pappas jobb, och kommer inte göra världens roligaste grej, jag kommer få att städa. Sen kommer jag att få 10 000 kr och det är värt!!

 

Gissa vad jag ska göra av med pengarna?? jo, jag har tänkt att köpa en iPhone 4 apple och sen kommer jag stor shoppa med kläder:)

 

iPhone 4,apple:

  

 

Av josefin nordell - 7 mars 2011 21:40

Heej:*

Ja, som ni ser har jag bytt header igen!! Vart den bättre nu än den förra?

Jag tycker att den vart mycket bättre och så vart jag jätte nöjd över den.

Så nu hoppas jag inte att jag kommer byta på ett tag.

 

Kommentera gärna vad ni tycker om den:)

 

Nya:

  

 

Förra:

  

Av josefin nordell - 7 mars 2011 15:21

Heej:*

Tog nyss några bilder ute på min balkong och lite här och var.

 

Lite senare hoppas jag att det kommer upp några bilder på dagens Oufit, och imorgon far jag till hemavan, vet inte vilken tid ungefär men i alla fall kommer det komma upp massor av bilder där i från.

 

System kamera-Nikon D200 Fotograf: Josefin Nordell

       

    

 


Av josefin nordell - 7 mars 2011 12:48

Heej och godmorgon:*

Har nyss ätit lunch sen vet jag inte vad jag ska hitta på men det blir nog att fixa sig och ta kort på min oufit eller nåt sånt.

 

Jag har tänkt att bli bättre på att lägga ut oufit när jag får min älskade system kamera och då vill jag såklart ha ett stativ till så det blir lättare. Min blogg kommer bli mycket bättre och jag har nästan ingen blogg lust, för jag har nästan inga läsare??

 

Det är nog för att jag bloggar så sällan, men det ska bli en ändrig på.

 

Redigera en bild på selena:

  

 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Translate my blog

Omröstning

Vad tycker ni om att jag har bytt blogg till blogg.se?
 Bra, för den är mycket bättre på blogg.se
 dåligt
 sådär
 du kunde ha stannat kvar här
 bra
 ganska bra

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Mina bilder

   

sök i min blogg

Senaste inläggen

Min Musik

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Blogg Värde

Tjäna Pengar


Ovido - Quiz & Flashcards