Alla inlägg den 21 mars 2011

Bad

Av josefin nordell - 21 mars 2011 19:37

Heejj:*

Nu ska jag bada har jag tänkt och sköta om mig själv lite också, har inte så mycket att skriva om eller berätta så jag hoppas att ni får ha det bra så länge.

 

I bland måste man bjuda på själv lite fast man är sjuk!!

 

-Josefin Ida Nordell-

Av josefin nordell - 21 mars 2011 15:32

Hejj:*

Ja som ni er, eller kanske inte ser så har jag nästan gått på halstableter nästan hela dagen.

Tog lite bilder så ni skulle ha något att titta på eller så blir det roligare att ha bilder i ett inlägg.

 

Jag hoppas att det är bra med er och att ni mår bra.

 

Här nedan för kan ni se bilder men en av dom har jag tagit kort på en Julia tidning, ni kanske inte vet att jag premiära på dom. Jag är lite sen och berättar saker för er.

 

  

Läser någon av er Julia? Eller kanske Frida tidningarna?

  

Det hände något med den sista bilden.


-Josefin Ida Nordell- 

Av josefin nordell - 21 mars 2011 09:43

Hello:*

Är hemma idag från skolan, är typ alltid sjuk men det är kanske för jag har otur eller så blir jag alltid smittad. Juste nu på onsdag ska jag med mina kompisar på premiär av Justin Bieber Never Say Never så jag hoppas att jag blir frisk till det.

 

Har nyss redigera en bild som vart sådär bra. Eller vad tycker ni??

 

Foto: Josefin ida Nordell

  

 

-Josefin ida nordell-

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Translate my blog

Omröstning

Vad tycker ni om att jag har bytt blogg till blogg.se?
 Bra, för den är mycket bättre på blogg.se
 dåligt
 sådär
 du kunde ha stannat kvar här
 bra
 ganska bra

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Mina bilder

   

sök i min blogg

Senaste inläggen

Min Musik

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Blogg Värde

Tjäna Pengar


Ovido - Quiz & Flashcards