Alla inlägg under april 2011

Av josefin nordell - 5 april 2011 20:54

Hejj:*

Har nyss gjort klart min matte läxa äntilgen:) I morse när jag vaknade ungefär vid kl 6 så trodde jag det var helg så jag sov till halv 7 presis när telefonen ringde.

 

Jag kollade på klockan och sa för mig själv klockan är bara halv 7 hmm ojj det är skola idag, ahahha glömde bort att det var tisdag idag!!

 

I förra inlägget var jag jätte stressad för jag skulle till farmor så jag laddade bara upp en bild och nu får ni se fler....

 

      

-Josefin Ida Nordell-

Av josefin nordell - 5 april 2011 17:23

Hello:*

Ikväll blir det middag hoss Farmor fast jag är redan ganska mätt efter hemkunskapen idag.

Jag och Adam vi böjd några och vi lagade biffar med potatis och en sås på. Till efterrätt blev det kladdkaka och som tur tyckte dom att det vart gott det vi gjorde!!

 

Nu är jag lite snäll mot er för jag var ute och tog kort, fast orkade igentilgen göra det. Föresten har ni sett något vårtecken? det har inte jag.

 

 

-Josefin Ida Nordell-

Av josefin nordell - 4 april 2011 21:46

Heej:*

Fick mina underbara Converse skor idag, ett par vita<3 grymt snygga är dom!!

Jag vet att jag är lite efter med Converse men först tyckte jag att dom var inte alls fina. Men nu gör jag det:)

 

Tog fika för en liten stund sen och det blev två digestive(svaning) keks och ett glas saft mums...

 

  

    

-Josefin Ida Nordell- 

Av josefin nordell - 4 april 2011 16:37

Hejj:*

Som jag sa i förra inlägget så är det inte säkert att Justin kommer hit men jag får hoppas på det bästa.

 

Idag fick jag inte sluta tidigare som jag brukar göra, nämligen kl 15:30 och jag slutar igentilgen kl 13:50.

 

Just nu så har jag jätte ont i huvudet inte roligt alls.

 

Rhianna-Complicated

 

Bästa låten ever<33



-Josefin Ida Nordell-

 

Av josefin nordell - 3 april 2011 22:12

Heejsan:*

Förlåt för den sämsta uppraderingen jag vet, men idag har jag inte haft tid till bloggen angående saker!!

 

Såg på Mästarens Mästare idag också kl 20.00 tror att det började.

Nu har jag glömt fråga er läsare om Justin Konsären i Danmark:) var det några av mina läsare som var på konsären?

 

I alla fall kommentera i detta inlägg hur det var och så, vill gärna veta.

 

Det var några tjejer som var på justins konsär(Backstage) och dom ställde en fråga

Fråga: Vilken sorts tjej gillar du mest?

Och justin svarade: Latiner, Amerikaner och svenskar, de är skit snygga och så fråga han hur många svenskar som var där och några tjejer skrek och då sa han:

Det blir säkert mer när jag kommer till sverige.

 

Hörde ni NÄR JAG KOMMER TILL SVERIGE OMG:O Han kommer HIT:) Måste köpa biljeter gaahhhhh, jag är glad för jag är svensk, för han tycker om svenska tjejer jippi:)

 

As gullig video<3 seriöst börjar gråta för dom är för sööta ihop



-Josefin Ida Nordell-

Av josefin nordell - 3 april 2011 17:45

Hello:*

Var på stan ganska långt tag och jag fick mig några saker hem också!!

Jag gillar att shoppa, fick med mig:

 

  • En vit topp- Bikbook
  • Ett par fina örhängen-Ur och Penn
  • Justin tidning-Press Byrån

Åt lunch där också så kunde inte skriva på bloggen då, men är super nöjd över mitt köpt, fick jätte mkt affischer på justin så det ska jag he upp på vägen:)

 

      

  

 

-Josefin Ida Nordell-

Av josefin nordell - 2 april 2011 23:58

Heejj:*

Ja ni ser rubriken, i morgon kommer jag till bringa på stan med Emma och kanske Malin också, ska köpa en tidning där justin var på omslaget och massor av affischer på honom:)

 

Sen vet jag inte om jag kommer köpa ett till par skor för mina är lite trasiga just nu :( ni vet mina favorit skor synd!!

 

Ska vakna kl 9 i morgon för att sjunga för matilda, fast hon fyller år den 5 April igentilgen, så imorgon ska jag säga grattis.

 

Godnatt och dröm sött

 

 

-Josefin Ida Nordell-

 

Av josefin nordell - 2 april 2011 20:08

Hejj:*

Ser just nu på körslaget, den här dagen har gått riktigt fort fast det är tråkigt väder ute.

Never Say Never var lika bra den här gången också. Ni måste se den ni som inte har sett, fast även killar måste sen den också. För när vi var och såg den idag så var det två killar som såg den:)

 

Nu kommer lite bilder som jag tog nyss!!

 

      

-Josefin Ida Nordell-

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Translate my blog

Omröstning

Vad tycker ni om att jag har bytt blogg till blogg.se?
 Bra, för den är mycket bättre på blogg.se
 dåligt
 sådär
 du kunde ha stannat kvar här
 bra
 ganska bra

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Mina bilder

   

sök i min blogg

Senaste inläggen

Min Musik

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Blogg Värde

Tjäna Pengar


Ovido - Quiz & Flashcards