Alla inlägg under april 2011

Av josefin nordell - 9 april 2011 11:08

Heej och godmorgon:*

Har ni sovit gott inatt? det har jag i alla fall!! Tänkte säga att jag ska till Mormor och Morfar och sova där inatt för mamma och pappa ska ha någon fest hos oss.

 

Då vill jag inte sova hemma såklart för annars kommer den dunka hela huset och jag kommer inte kunna sova! Så jag kommer nog skriva några inlägg där med kanske inte så många bilder.

 

Take my Hand. I,ll never let go! Hold my hand-Bästa låten ever<33

 

Tog någon bild!!

 

-Josefin Ida Nordell-

Av josefin nordell - 8 april 2011 20:54


Han har så bra röst lyssnar på den är av 24/26<333

 

-Josefin Ida Nordell-

Av josefin nordell - 8 april 2011 20:31

Hello:*

Nu ska jag berätta en ganska rolig nyhet, nää det är ingen rolig nyhet skojar med er hihihi.

När jag och Yuwathida hade slutat gympan så kom vi tillbaka som vanligt, men pösligt hör jag att Peter säger: Josefin du har vunnit en Chokladboll!

 

Jag fattade inte hur jag vann den så jag sa okej, och bad Yuwathida följa med mig till Hurten och hämta min chokladboll. Det är därför jag inte röker eller snusar så dom hade låttat allså skrivit namn på papper och skaka alla in en burk ungefär så.

Nu har manmma kommit hem så jag fick såna här Werthers Orginal

 

    

-Josefin Ida Nordell- 

Av josefin nordell - 8 april 2011 18:00

Heejj:*

Hann inte berätta vad jag gjorde igår. Bästa dagen hitils faktikst. Efter idrotten så missa jag och Yuwathida bussen. Men vi var nära att inte missa bussen.

Så efter ett tag vart jag så trösig så vi gick till Charlies, plösigt hittade Yuwathida ett bankomat kort som låg på asfalten.

 

Vi gick in och jag köpte fanta och en klubba och Yuwathida också en klubba efter det tog Yuwathida upp kortet och vi läste vars man skulle lömna tillbaka koret, fast det tog på engelska.

Vi frågade någon som jobbade på Chariles vars handelsbanken ligger. så då gick vi ditt och lämnade kortet. Visst var vi snälla??

 

 

-Josefin Ida Nordell-

 

Av josefin nordell - 7 april 2011 20:38

Heej:*

Tänkte först vissa det bästa jag har någonsin har fått, och det var inte alls lätt att välja ut en grej.

 

Jag har så många saker som jag tycker om bäst. Till slut kunde jag välja vad jag skulle vissa er. Det fick bli min älskade Gitar!


Fick gitaren när jag fyllde år och jag kanske fyllde 14 eller 13år, jag mins väl när jag fick den.  Glad var jag såklart hihihii.....

 

Det dåliga är att den har tappat två strängar:(

 

 

-Josefin Ida Nordell- 

Av josefin nordell - 7 april 2011 18:18


Sjukt duktiga dom är!<3 

 

-Josefin Ida Nordell-

Av josefin nordell - 6 april 2011 18:31

Heej:*

alla läsare som ni kanske ser så blir det ingen bloggning idag, är leddsen men jag kommer tillbaka när jag har något att skriva.

 

Kan ni komma på något vad jag ska skriva? eller kanske vissa något. Kommentera snälla annars kanske jag inte kommer tillbaka. Juste igår fyllde Matilda 13år så grattis i efterskott:)

 

 

-Josefin Ida Nordell-

Av josefin nordell - 5 april 2011 21:09

Heej:*

Nu tänkte jag berätta om en tjej vid namn Christina Grimmie som är sjukt duktigt på att sjunga.

 

Och hon blev känd på YouTube som zeldaxlove64, är ett online-personlighet. Som pianist och sångerska är hon känd för covers på hitlåtar av artister som Miley Cyrus , Nelly , Christina Aguilera och Justin Bieber .

 

Grimmie är mest känd för sin video med Sam Tsui , gör en version av Nelly's Just a Dream . Hon har nu över 14 miljoner visningar på sin kanal samt över 100 miljoner ladda åsikter. Hon har 700.000 abonnenter i början av april 2011, vilket gör henne till den 9: e mest bevakade musiker på YouTube genom tiderna.

 

 

-Josefin Ida Nordell-

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Translate my blog

Omröstning

Vad tycker ni om att jag har bytt blogg till blogg.se?
 Bra, för den är mycket bättre på blogg.se
 dåligt
 sådär
 du kunde ha stannat kvar här
 bra
 ganska bra

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Mina bilder

   

sök i min blogg

Senaste inläggen

Min Musik

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Blogg Värde

Tjäna Pengar


Ovido - Quiz & Flashcards