Alla inlägg under april 2011

Av josefin nordell - 20 april 2011 22:52

Hello:*

Nu äntilgen är jag klar med min nya header och design, vart lite trött på den som jag hade innan den nya. Men kommer även göra en ny header fram över när jag har köpt min system kamera.

 

Jag hoppas att ni tycker om den lika mycket som jag gör!

 

  

-Josefin Ida Nordell-

 

Av josefin nordell - 20 april 2011 19:22

Hello:*

Nu kör vi igång med en dagens blogg!!

 

Den avslutas tills många är med!!

 

 

  -Josefin Ida Nordell-

Av josefin nordell - 20 april 2011 17:34

Hello:*

Ni ser att jag har gjort ett meddelande i en svart ruta där det står: Äntilgen vår:) kolla in i mina foton.

Jag hoppas att alla kommer börja läsa min blogg, för då blir jag bara glad:)

 

Här kommer i alla fall Dagens Outfit:

 

 

Rosa topp-Gina Tricot

Vitt linne-Bikbook

Mina nya leggins-Halens

 

-Josefin Ida Nordell-

Av josefin nordell - 20 april 2011 16:25

Hejhej:*

Nu kommer en video från promenaden, förlåt att det tog tid. Men nu är den äntilgen här och färdig!

 

En video från promenaden:


 

-Josefin Ida Nordell-

Av josefin nordell - 20 april 2011 13:09

Heej:*

Det här inlägget skulle ha igentilgen kommit upp igår men det vart för sent.

Om ni kom ihåg så skulle jag göra en kladdkaka så den vart lite mer påsk på den.

 

Men nej det vart den inte.

Nu har jag äntilgen hittat min laddare till min kamera som nu håller på att laddas. Tänkte göra en video när jag ute och går med Nea. Som ni kommer att se lite senare.

 

  

 

 

-Josefin Ida Nordell- 

Bad

Av josefin nordell - 19 april 2011 21:07

Hello:*

Snart blir det nästa steg för ett bad, känner att håret har blivit ganska fett.

Och det gillar jag inte alls.

 

Bakade en kladdkaka som den ska till lägga med strösel, grädde mm....  Så att det blir mer påsk aktikt(stavning) Men det får bli nästa inlägg.

 

    

 

-Josefin Ida Nordell- 

Av josefin nordell - 19 april 2011 18:20

Heejj:*

Eftersom jag hittar inte min laddare till min digitalkamera så kan jag inte vissa fortsätting av mitt hem.

Till och med är jag för trött för det. Istället kan jag vissa det jag fick i söndags när alla kom hit o så.

 

Jag fick en present från Mormor och Morfar, det var ett armband som dom hade köpt när dom var i (kanarieöarna)

 

Detta armband:

 

-Josefin Ida Nordell-

Av josefin nordell - 19 april 2011 16:14


-Josefin Ida Nordell-

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Translate my blog

Omröstning

Vad tycker ni om att jag har bytt blogg till blogg.se?
 Bra, för den är mycket bättre på blogg.se
 dåligt
 sådär
 du kunde ha stannat kvar här
 bra
 ganska bra

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Mina bilder

   

sök i min blogg

Senaste inläggen

Min Musik

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Blogg Värde

Tjäna Pengar


Ovido - Quiz & Flashcards