Alla inlägg under april 2011

Av josefin nordell - 2 april 2011 14:14

Heej:*

Inte bra väder kan man säga idag, riktigt skit väder. Det är mulet och dimigt. usch säger jag bara, men som tur är att jag ska på Bio kl 16.00 och se Justins film igen:) med hela familjen.

 

Jätte bra start på den här lördagen, såg på Fokis blogg att dom hade räddat en japansk hund ute på havet vid liv efter 3 veckor i japan allså efter tsuunamin, tur att dom hittade hunden vart nästan tårögd.

 

 

-Josefin Ida Nordell-

Av josefin nordell - 1 april 2011 20:52

Hello:*

 

Tänkte passa på att säga 4 saker du inte visste om mig!!

 

  • Jag älskade konståkning och ville börja i det när jag var 14år eller nåt.
  • Jag ville börja rida och jag älskade hästar men inte nu.
  • När jag var liten kräktes jag av godis.
  • När jag var liten så sa jag mina till allt, tex. jag hade lakt upp en rad av filmer, sen sa jag, det är mina filmer. Och när jag kom tillbaka så jag att någon hade förstört min fina rad, då skyllde jag på pappa att det var han eller Matilda.

   

 

-Josefin Ida Nordell-


Av josefin nordell - 1 april 2011 19:17

Hejj:*

Har nyss lurat någon hahah, jag lyckades:) i alla fall lyssnar jag på musik och äter mina goda godisar.

 

Fast jag ska inte äta så mycket godis för om jag äter typ 6 stycken börjar jag må illa. För ni kanske inte vill veta vad som hände med mig när jag var liten, det kanske jag tar i ett inlägg där ni visste inte om mig.

 

Jag har ett par favorit godisar och dom är lakris, som ett rör. Eller vad man ska säga.

 

Kan ni gissa vilken av dom här godisarna?

 

-Josefin Ida Nordell- 

Av josefin nordell - 1 april 2011 16:39

Heej:*

Idag är det en dag när man får skojas och luras det betyder att det är 1 April, själv så har jag inte lura någon än. Tänkte det i morse men pallade inte för jag tänkte att Yuwathida kanske inte tror på det.

 

Själv så vart jag lurad två gånger, hahahha jag är ganska lätt lurad.

 

Ganska nyss åt jag min goda Tekaka, lärde äta dom är vi var i Gotland. Sen har jag ätit dom ganska ofta.

 

Så här ser dom ut:

Mums!!!

 

-Josefin Ida Nordell-

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Translate my blog

Omröstning

Vad tycker ni om att jag har bytt blogg till blogg.se?
 Bra, för den är mycket bättre på blogg.se
 dåligt
 sådär
 du kunde ha stannat kvar här
 bra
 ganska bra

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Mina bilder

   

sök i min blogg

Senaste inläggen

Min Musik

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Blogg Värde

Tjäna Pengar


Ovido - Quiz & Flashcards