Alla inlägg den 20 juni 2011

Av josefin nordell - 20 juni 2011 23:27

Heejsan:*

Gud nu är det inte många veckor tills vi åker till Frankrike. Vi åker den 4 juli och det är om två vekor. Vi är där en vecka sen den 10 juli åker vi vidare till Italien så underbart:)

 

Ni som tror att min familj är rik, vi kan säga som att vi är rika men nej det är vi inte. För  Mallorca resan bjöd Sven-Eric oss och Frankrike resan bjuder mormor och morfar oss. Men Italien resan betalar vi själva:)

 

Hotellet:

      

      

Här ovan ser ni en bild på ett av sovrummen i Italien men alla hotell rum ser inte ut sådär fint. Men jag hoppas att vi får detta sovrumet:) 


-Josefin Ida Nordell-

 

Av josefin nordell - 20 juni 2011 22:44

Hello:*

Hos fotografen gick jätte bra och det var också roligt på samman gång.

Man kände sig som en modell och nu till bilderna så har jag inte fått dom än. Men hon som fotade skulle ge mig ett lössen ord som hon skule skicka på min mail.

 

Det lössen ordet har jag inte fått än! Men jag hoppas i morgon att jag kommer få mailet.

 

På torsdag kommer jag åka till stugan och ska vara där tills söndag. Så jag kommer inte skriva på Fredag och Lördag.

 

Kanske blir det något tidinställt inlägg på fredag.

 

En bild som ni inte kanske har sett än:

 

-Josefin Ida Nordell-

Av josefin nordell - 20 juni 2011 17:32

Heej:*

Om en halv timme och en timme ungefär ska jag fota mig på teg.

Har nyss gjort mig klar och nu måste jag äta. Men jag vissar bilderna när jag kommer hem eller i morgon.

 

-Josefin Ida Nordell-

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Translate my blog

Omröstning

Vad tycker ni om att jag har bytt blogg till blogg.se?
 Bra, för den är mycket bättre på blogg.se
 dåligt
 sådär
 du kunde ha stannat kvar här
 bra
 ganska bra

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Mina bilder

   

sök i min blogg

Senaste inläggen

Min Musik

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Blogg Värde

Tjäna Pengar


Ovido - Quiz & Flashcards