Alla inlägg den 16 juni 2011

Av josefin nordell - 16 juni 2011 23:20

Heej:*

Nu bjuder jag på ett gamalt klipp från 2009 när vi såg Johan Palm och Kevin Borg!

Men jag orkar inte ladda upp video klippet från när kevin sjöng.

 

Jag kan berätta lite om dag: Vi for och bada på Nydala allså vid kl 20.00 ganska kallt var det faktiskt i vattnet, innan hade vi köp en monster som vi hade köpt på godis huset och gissa hur malin vart efter hon drack drickan?!! Hon vart cp och konstig, hahaha jag och Emma orkade inte med henne.

 


 

-Josefin Ida Nordell-

Av josefin nordell - 16 juni 2011 13:49

Heej:*

Jag har tänkt ett tag eller ganska länge sedan fast jag har inte sakt något. Vill som byta min blogg till blogg.se:) alla som har sin blogg på blogg.se tänker jag såhär: Jag vill också ha en blogg på blogg.se

 

Så nu är frågan till er: Ska jag ha en blogg på blogg.se? Jag börjar trötna på bloggplatsen.se

 

Men är det någon här som gör gratis design och header som är jätte duktig på det? Kommentera i detta inlägg om någon av mina läsare har lust att göra en gratis design till mig:)

 

-Josefin Ida Nordell-

 

 

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Translate my blog

Omröstning

Vad tycker ni om att jag har bytt blogg till blogg.se?
 Bra, för den är mycket bättre på blogg.se
 dåligt
 sådär
 du kunde ha stannat kvar här
 bra
 ganska bra

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Mina bilder

   

sök i min blogg

Senaste inläggen

Min Musik

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Blogg Värde

Tjäna Pengar


Ovido - Quiz & Flashcards