Alla inlägg under januari 2011

Av josefin nordell - 3 januari 2011 15:39

Heej:*

Rubriken betyder allt känns det som, såklart att jag har en kamera men de jag menar att jag kan inte använda den så mycket för jag har ingen sladd till kameran, så jag försöker hela tiden göra bra inlägg utan min kamera.

 

Så jag längtar verkligen tills jag får min system kamera<33 Måste bara spara 5000kr sen resten får mamma o pappa betala, och bilderna kommer bli bättre än någonsin jag har haft:O

 

Armbandet och hörhängerna jag fick av Yuwathida!!

  

PS: Den här kameran som jag fotar med, är hur dålig kamera som helst, när jag tar när bilder vill den inte fota.

 

//JN:'

Av josefin nordell - 2 januari 2011 22:37

Hello:*

Ny header på gång till min blogg, det är kajsa som ska göra en åt mig, och jag hoppas att den blir som jag har tänkt mig. Längtar tills jag får den o när den är klar.

 

Jag är så sjukt glad just nu, gladare kan jag inte bli! Jag läser en novell eller flera, en som skriver novellen var att man kunde få en chans att vara med i novellen så jag skrev mitt namn, ålder och lite om mig själv, gissa vad jag såg när jag läste ett kapitel idag.

 

Jo jag är med i rollen så roligt jag blev helt glad när det stogd Josefin i kapitlet =)


www.randomstorys.blogg.se Läs den o njut!!

 

  

//Godnatt:*

Av josefin nordell - 2 januari 2011 16:28

Hello:*

Vaknade halv 1 idag av att mamma kom in i mitt rum och sa att klockan var halv 1 på dagen.

Alltid lika skönt att sova ut på en söndag.

Just nu sitter och vid datorn i knät och ser på reprirs av bode söker fru, medans fikar jag julmust och pepparkaka. Jag har ändrat lite i min blogg med färger bara grått i bloggen nu, vart rätt så nöjd.

  

Bilder från sommaren 2010

    

GUD, Alla minnerna kommer jag aldrig glömma med 2010<3

 

Jag hoppas att 2011 blir lika bra som 2010 =)

//JN:*

Av josefin nordell - 1 januari 2011 23:38

Hello:*

Är fortfarande vaken men ligger i alla fall i sängen och ska sova.

Tyvär så kan jag inte vissa bilderna nu för att kameran är där nere.

 

Så går det inte så himla bra med Photoshop, den går inte hitta filen, jag blir så himla sur för jag vill göra en header till min blogg.

 

//Godnatt:*

Av josefin nordell - 1 januari 2011 15:05

Hejj:*

Jag hade jätte rolig kväll igår var uppe till kl 4 på natten, vi körde wii, sköt raketer och dansade mm...

Så min kväll vart väldigt lyckad fast det hände bara en sak, raktetern for inte upp i luften utan nära oss, det var verkligen jätte läskigt, har det på film men jag kan inte vissa det för er.

 

I nästa inlägg kommer i alla fall bilder från igår, som jag kan vissa för er.

Och jag hoppas att ni hade lika roligt som mig!!

  

//JN:*

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Translate my blog

Omröstning

Vad tycker ni om att jag har bytt blogg till blogg.se?
 Bra, för den är mycket bättre på blogg.se
 dåligt
 sådär
 du kunde ha stannat kvar här
 bra
 ganska bra

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Mina bilder

   

sök i min blogg

Senaste inläggen

Min Musik

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Blogg Värde

Tjäna Pengar


Ovido - Quiz & Flashcards