Alla inlägg den 3 januari 2011

Av josefin nordell - 3 januari 2011 18:31

Hello:*

  

Kolla dessa söta Cupcakes här åvan för. Visst är dom inte sööta??!!

 

Jag har alltid tyckt att det är väldigt svårt att göra dessa, Jag o Malin skulle göra såna en gång vart det alldes för mkt choklad, och dom blev inte alls så bra.

 

Nu har jag hittat flera recept på cupcakes man kan göra i olika sorter som jag kanske ska göra någon gång. Jag hoppas jag lyckas då.


//JN:*

Av josefin nordell - 3 januari 2011 15:39

Heej:*

Rubriken betyder allt känns det som, såklart att jag har en kamera men de jag menar att jag kan inte använda den så mycket för jag har ingen sladd till kameran, så jag försöker hela tiden göra bra inlägg utan min kamera.

 

Så jag längtar verkligen tills jag får min system kamera<33 Måste bara spara 5000kr sen resten får mamma o pappa betala, och bilderna kommer bli bättre än någonsin jag har haft:O

 

Armbandet och hörhängerna jag fick av Yuwathida!!

  

PS: Den här kameran som jag fotar med, är hur dålig kamera som helst, när jag tar när bilder vill den inte fota.

 

//JN:'

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

17 besvarade frågor

Translate my blog

Omröstning

Vad tycker ni om att jag har bytt blogg till blogg.se?
 Bra, för den är mycket bättre på blogg.se
 dåligt
 sådär
 du kunde ha stannat kvar här
 bra
 ganska bra

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Mina bilder

   

sök i min blogg

Senaste inläggen

Min Musik

Arkiv

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Blogg Värde

Tjäna Pengar


Ovido - Quiz & Flashcards